Måndag i solen

Therese hade långledigt och var i Helsingborg tills i tis.. Så i måndags gick vi till hampan för en aw och lite vin.. Med oss hade vi fint sällskap dessutom :)



hmm förstår inte varför bilderna fortf blir sneda efter att ja rättat de :( måste lära mig!

Det var bara jag och Therese som gick vidare till Harrys där solen fortf stod på :) så vi avnjöt ett glas rose där och sen cyklade vi hem till mig!! Kände oss som 14 igen då jag skjutsade henne på cykeln haha, jag orkade inte hela vägen men en bra bit iaf ;)






Kommentarer
Postat av: tess

sååå mysigt vi hade den kvällen o det var sjukt kul att bli skjutsad! älskar dig världens bästadte Malleballe ;) ses om ca en vecka puss

2011-05-13 @ 01:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0