Måndag..

Hur har helgen varit? Vår helg har vart jättebra med grillning bra sällskap och allt därtill :) Och söndagen avverkade vi precis som man ska göra, med massa film och mys!

Idag var vi ute en sväng på Höganäs outlet, gud med saker!! Jag har hittat så mycket nytt jag vill ha i Iittala, glas, ljusstakar, skålar, ja en massa.


Har två av dessa finingar men vill ha iaf 4 till :)

Men det blev inget sånt idag, istället blev det en cardigan och en tshirt till Boki och ett par joggingbyxor till mig till träningen :)

Jag längtar sååå tills jag kan zumba igen, är så frutansvärt trött på denna satans foten.. Inte alls kul, men nu ska det inte vara långt kvar innan jag kan använda den igen iaf :)
Jag går normalt nu iaf och det är skönt men hade det inte vart för att jag tog en möhippa för ett par veckor sen tror jag det hade vart bra nu men men, inget att hänga läpp för, jag får ju faktiskt skylla mig själv :)

Och jag saknar alla elever super duper mega mycket!!!!

Idag var jag och hämta min lilla prinsessa på skolan, hon ska va hos oss tills på tors :) så det blir mys hela veckan!!



Finingen förra året på festivalen innan hennes uppträdande :) detta året kommer jag inte kunna va me för vi är i Egypten då :( men mamma och alla andra kommer vara där och stötta och heja på henne :D

och imorn är det ju husfruarna i vanlig tisdagsanda :) och då kommer min stjärna också


så då är vi samlade alla systrarna!!



Emma tycker inte alls om denna bilden men jag tycker den är fiiin <3 <3 <3
Mamma som kladda in oss i mjöl när vi hade julbak hihi :)

Så imorn får Maja va uppe lite längre än vad hon brukar hehe.. nej mamma det blir inte jobbigt att få upp henne till skolan, jag fixar det ;) puuuuss!

vi blir tom alla, alla systraran samlade för Misan kommer också!! Åhh vilken kärlek det kommer vara imorn<3


Imorn ska jag även till min fina mormor på förmiddagsfika. Sen ska vi iväg till en designer som ska hjälpa oss med några klänningar som hon har, de var för små men nu passar de igen och det är ju modernt med blommigt denna sommaren som mormor citera så sött :)



Imorn kommer alltså bli en fantastisk dag fylld av kärlek<3 <3 <3



Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken dag du verkar ha framför dig! Håller tummarna att det blir som planerat och att solen skiner på er! Puss <3

2011-05-17 @ 07:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0